Data publikacji: 2019-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szczyt klimatyczny COP25Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaPrzedsiębiorstwa muszą zainwestować 2,5 bln USD, aby dostosować się do coraz bardziej rygorystyczn
Data publikacji: 2019-04-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Opublikowano alarmujący raport WMO. Zmiany klimatu przyspieszają.Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaWedług nowego raportu Światowej Organizacji Meteorologiczn
Data publikacji: 2020-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zielone ogrzewanie, czyli jaki mamy wybór?Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaMimo wprowadzania zakazów palenia węglem Polska jest jednym z najbardziej zanieczy
Data publikacji: 2019-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Plastikowy głód PolakówKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaZyski są korporacji, a odpowiedzialność obywateli. 79 proc. Polaków czuje się obarczona odpowied
Data publikacji: 2017-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ENERIS kupuje Instalację Termicznego Przekształcania Odpadów NiebezpiecznychKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaGrupa ENERIS odkupuje od Chemoservis-Dwory S.A.
Data publikacji: 2018-04-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Połów ryb prądem: organizacja BLOOM składa skargę przeciwko HolandiiKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaOrganizacja BLOOM zwróciła się do KE w sprawie niep
Data publikacji: 2020-03-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzikie wysypiska to prawdziwa plaga. Mazowsze tonie w śmieciachKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaW miejsce likwidowanych w ostatnich latach legalnych składowis
Data publikacji: 2019-05-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 rokuKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaRezygnacja z tacek dla wybranych produktów, zwr
Data publikacji: 2020-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eko zamiast ego. Projektowanie w symbiozie z naturąKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaW ostatnim czasie, media i naukowcy zwracają szczególną uwagę na proble
Data publikacji: 2019-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Henkel Polska wspiera filozofię slow fashionKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaPerwoll w kampanii #RethinkFashion uczy odpowiedzialnej konsumpcjiPerwoll w kamp