Data publikacji: 2017-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Schneider Electric na COP23: dalej walczymy z globalnym ociepleniemKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaPodczas szczytu klimatycznego COP23 w Berlinie, Schneider El
Data publikacji: 2014-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Opole: pierwsza wiosenna zbiórka elektrośmieci!Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaOpole: pierwsza wiosenna zbiórka elektrośmieci!Wraz z nadejściem wiosny,
Data publikacji: 2018-05-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sadzimy Las dla Niepodległej – Bijemy Rekord PolskiKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaW dniu 20 października 2018 roku, na terenie Nadleśnictwa Lipusz, w
Data publikacji: 2020-08-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nestlé Waters intensyfikuje działania w zakresie zrównoważonego rozwojuKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaProducent wody butelkowanej zapowiada osiągnięcie
Data publikacji: 2020-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zapowiedź e-debaty: EKO 2.0. Jak oszczędzać środowisko i pieniądze?Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaJak jednocześnie oszczędzać środowisko i pieniądze
Data publikacji: 2019-12-02, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prezes WWF Polska: obecny system energetyczny jest drogi i nieefektywny. Te środki można przekierować na rozwój odnawialnych źródełKategoria: , BIZNES,
Data publikacji: 2020-02-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firma Tetra Pak nagrodzona za przeciwdziałanie zmianom klimatycznymKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaTetra Pak została po raz czwarty doceniona za wyróżniaj�
Data publikacji: 2019-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Plastikowy głód PolakówKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaZyski są korporacji, a odpowiedzialność obywateli. 79 proc. Polaków czuje się obarczona odpowied
Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rusza kampania informacyjno-promocyjna w ramach projektu Klimada 2.0Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaKlimada 2.0 to projekt realizowany przez Instytut Ochrony �
Data publikacji: 2019-08-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy raport CSR Kompanii PiwowarskiejKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaDotarcie z przekazami na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu do blisko 5 mln osób,