Co łączy fryzjerów, ponad trzy tysiące sadzonek drzew i zieloną ambicję, by uczynić świat piękniejszym miejscem? Kolejna edycja Dnia Zrównoważonego Piękna, proekologicznej kampanii Davines, w ramach której społeczność m
Co roku na świecie powstaje ponad 400 milionów ton plastiku, mniej niż 12% materiału pochodzi z odzysku. Ruszyła międzynarodowa kampania Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz wytworzony w 100% z odzyska
Rywalizacja sportowa okazją do wsparcia walki z kryzysem środowiskowym? Tak! Bo w wojnie z plastikiem liczy się każda siła.
Świadomość ekologiczna naszego społeczeństwa stale rośnie. Konsumenci coraz częściej podejmują przemyślane decyzje zakupowe, zwracając uwagę na składy produktów, ich pochodzenie i to czy posiadają odpowiednie certyfikaty
Z początkiem lipca ruszył nabór wniosków do programu "Moja Woda". Poza dofinansowaniem przydomowej mikroretencji program ma jeszcze jedną ważną stronę - aktywizuje przedsiębiorstwa dostarczające polskie, zielone tec
Jak jednocześnie oszczędzać środowisko i pieniądze? Odpowiedzi na to pytanie będą poszukiwali eksperci w dziedzinie ekologii, zrównoważonego rozwoju i zero waste podczas otwartej dla wszystkich wirtualnej debaty, która odbęd
Finał wspólnego przedsięwzięcia Procter & Gamble, Lidl Polska i Fundacji Nasza Ziemia za nami. W efekcie akcji sprzątania plaż i przylegających do nich terenów na Półwyspie Helskim zebrano 918 kg śmieci, w tym odpadów z two
Ruszyła kolejna edycja Programu „Czyste Powietrze”, który zapewnia dopłaty do wymiany starych pieców oraz docieplenia domów jednorodzinnych.
Wyeksploatowane kopalnie nie muszą zaniedbane odchodzić w zapomnienie. Wyrobisko Lipówka w Rudnikach należące do CEMEX Polska zyskało drugie życie dzięki stworzeniu na jego terenie przyrodniczej ścieżki edukacyjnej.
Odpowiednie docieplenie budynku to szereg korzyści dla inwestora, a zwłaszcza dla jego portfela.