BIZNES Ubezpieczenia

Edward pracuje z agentami Towarzystwa Ubezpieczeniowego INTER Polska

Edward pracuje z agentami Towarzystwa Ubezpieczeniowego INTER Polska
TU INTER Polska zakończyło wdrożenie aplikacji inteligentnego asystenta Edwarda, który wspomaga proces dystrybucji i obsługi leadów sprzedażowych w sieci

Data publikacji: 2020-10-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Edward pracuje z agentami Towarzystwa Ubezpieczeniowego INTER Polska
Kategoria: BIZNES, Ubezpieczenia

TU INTER Polska zakończyło wdrożenie aplikacji inteligentnego asystenta Edwarda, który wspomaga proces dystrybucji i obsługi leadów sprzedażowych w sieci agentów.

Edward pracuje z agentami Towarzystwa Ubezpieczeniowego INTER Polska BIZNES, Ubezpieczenia - TU INTER Polska zakończyło wdrożenie aplikacji inteligentnego asystenta Edwarda, który wspomaga proces dystrybucji i obsługi leadów sprzedażowych w sieci agentów.

TU INTER Polska zakończyło wdrożenie aplikacji inteligentnego asystenta Edwarda, który wspomaga proces dystrybucji i obsługi leadów sprzedażowych w sieci agentów.

Edward to inteligentny asystent w formie aplikacji mobilnej, która skraca czas agentów poświęcany na obsługę klientów. Edward dopasowuje się do istniejącego procesu sprzedaży i pozwala na automatyzację dystrybucji leadów w trakcie obsługi klientów zainteresowanych ofertą ubezpieczeniową.

W strategii TU Inter Polska jest wdrażanie nowoczesnych narzędzi IT, które mają usprawniać pracę naszych agentów. Od dłuższego czasu szukaliśmy narzędzia, które będzie mogło obsługiwać proces lead-management. Zależało nam na sprawdzonym rozwiązaniu, które będzie mogło być wykorzystywane przez agentów na ich telefonach komórkowych, bez konieczności otwierania komputera. Nie bez znaczenia były też wysokie wymogi związane z przetwarzaniem danych osobowych klientów i sprzedawców. Edward w pełni spełnił te wymagania – mówi Krzysztof Surowiec, Dyrektor Biura Ecommerce w INTER Polska.

Edward obsługuje cały przebieg procesu obsługi leadów, od momentu gdy klient zainteresowany ofertą wypełni formularz na jednej ze stron internetowych. Następnie informacja o potencjalnym kliencie jest wysyłana do grupy agentów, którzy w określonym czasie łączą się telefonicznie aby przedstawić ofertę.

Inteligentny asystent Edward wykorzystywany jest już przez kilka instytucji z branży finansowej (m.in. ING Bank Śląski), a także wiele firm posiadającej rozproszone działy sprzedaży. Dzięki temu wdrożeniu wkraczamy w nowy dla nas obszar wsparcia agentów ubezpieczeniowych. To grupa osób często zaniedbywana w zakresie wsparcia w nowoczesne narzędzia IT, dlatego tym bardziej cieszy nas współpraca z tak otwartą i innowacyjną firmą jak TU Inter Polska – dodaje Tomasz Wesołowski, CEO Edward.ai

A to już wiesz?  Browary Kompanii Piwowarskiej przechodzą w 100% na energię elektryczną z wiatru

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Edward pracuje z agentami Towarzystwa Ubezpieczeniowego INTER Polska BIZNES, Ubezpieczenia - TU INTER Polska zakończyło wdrożenie aplikacji inteligentnego asystenta Edwarda, który wspomaga proces dystrybucji i obsługi leadów sprzedażowych w sieci agentów.
Hashtagi: #BIZNES #Ubezpieczenia

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy