BIZNES Ochrona środowiska

Odkurzacz bohaterem kampanii Stena Recycling i Electrolux: „Made to be re-made”

Odkurzacz bohaterem kampanii Stena Recycling i Electrolux: „Made to be re-made”
Co roku na świecie powstaje ponad 400 milionów ton plastiku, mniej niż 12% materiału pochodzi z odzysku. Ruszyła międzynarodowa kampania Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz wytworzony w 100% z odzyskanego plastiku i ponownie wykorzystanych

Data publikacji: 2020-10-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odkurzacz bohaterem kampanii Stena Recycling i Electrolux: „Made to be re-made”
Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiska

Co roku na świecie powstaje ponad 400 milionów ton plastiku, mniej niż 12% materiału pochodzi z odzysku. Ruszyła międzynarodowa kampania Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz wytworzony w 100% z odzyskanego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów.

Odkurzacz bohaterem kampanii Stena Recycling i Electrolux: „Made to be re-made” BIZNES, Ochrona środowiska - Co roku na świecie powstaje ponad 400 milionów ton plastiku, mniej niż 12% materiału pochodzi z odzysku. Ruszyła międzynarodowa kampania Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz wytworzony w 100% z odzyskanego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów.

Odkurzacz w 100% z odzyskanych materiałów bohaterem najnowszej kampanii Stena Recycling i Electrolux: „Made to be re-made”

Co roku na świecie produkowanych jest ponad 400 milionów ton plastiku, niestety mniej niż 12% tego materiału pochodzi z odzysku. Właśnie ruszyła międzynarodowa, wspólna kampania firm Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz, w całości wyprodukowany z przetworzonego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów. Kampania zwraca uwagę na świadome projektowanie i budowanie partnerstw, które sprzyjają tworzeniu gospodarki obiegu zamkniętego. GOZ to ochrona środowiska i naturalnych zasobów, a także tworzenie współczesnych modeli gospodarczych. 

W ubiegłym roku wspólnie z firmą Electrolux w Szwecji postawiliśmy sobie ambitny cel stworzenia odkurzacza „Made to be re-made” – produktu nadającego się do recyklingu, wyprodukowanego w 100% z przetworzonego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów. W nowej kampanii opowiadamy o rezultatach tego projektu, podkreślamy znaczenie współpracy i głośno mówimy o tym, że projektowanie, produkcję i recykling należy traktować jako jeden zintegrowany proces, a nie oddzielne etapy.

– „Made to be re-made” to trzecia kampania z naszej serii „Re-made”. Poprzednie prowadziliśmy wspólnie z SKF oraz Volvo Cars. Główną ideą tej serii jest pokazanie, w jaki sposób wspólnie z naszymi partnerami, tworzymy cyrkularny obieg materiałów a tym samym przyczyniamy się do rozwoju zrównoważonego biznesu. Prezentujemy także rozwój współpracy z naszymi partnerami, która może stać się wzorem do naśladowania dla innych firm – mówi Aleksandra Surdykowska, PR and Marketing Manager Stena Recycling. 

A to już wiesz?  Godzina dla Ziemi

W wyjątkowej współpracy ze szwedzką firmą Electrolux udało się stworzyć odkurzacz, który jest wykonany w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu suszarek do włosów, komputerów i innych odkurzaczy. Obecnie jest to prototyp, który pokazuje, że ambitną wizję można urzeczywistnić i wykonać ważny krok na drodze do gospodarki o obiegu zamkniętym. Projekt został zainicjowany podczas zeszłorocznej Circular Initiative – areny współpracy przedsiębiorstw i środowisk akademickich w Szwecji na rzecz ekonomii cyrkularnej. Kampania „Made to be re-made” jest realizowana na czterech skandynawskich rynkach oraz w Polsce. Będzie prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych jak i digitalowych, obejmuje krótkie filmy reklamowe, wywiady, bannery i reklamy prasowe oraz komunikację w social mediach. 

Link do filmu reklamowego: https://www.youtube.com/watch?v=_yt7Yfty6G0

Link do strony www: https://www.stenarecycling.pl/campaigns/made-to-be-re-made/

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Odkurzacz bohaterem kampanii Stena Recycling i Electrolux: „Made to be re-made” BIZNES, Ochrona środowiska - Co roku na świecie powstaje ponad 400 milionów ton plastiku, mniej niż 12% materiału pochodzi z odzysku. Ruszyła międzynarodowa kampania Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz wytworzony w 100% z odzyskanego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów.
Hashtagi: #BIZNES #Ochrona środowiska

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy