Producent odzieży sportowej, ASICS dołączył do globalnej inicjatywy ekologicznej RE100, w skład której wchodzą firmy polegające w swojej działalności biznesowej wyłącznie na odnawialnych źródłach energii.
Osiągając bardzo dobre wyniki finansowe, Danfoss kontynuuje inwestycje w nowe technologie istotne z punktu widzenia klienta oraz stymulujące wzrost firmy
Stowarzyszenie Polish Outdoor Group stworzyło autorski projekt społeczno-edukacyjny „Dzieci blisko natury” skierowany do dzieci w wieku 2-12 lat oraz ich rodziców i opiekunów.
Zgodnie z dyrektywą Komisji Europejskiej, rok 2021 ma być końcem ery plastikowych sztućców i talerzy. Konsekwencje nowych przepisów dotkną m.in. branże FMCG i cateringu. Czy Polskie firmy są na to gotowe?
Firma doradcza UnitedCast Entertainment Sp. z o.o. Oddział w Polsce (Spółka UCE) przystąpiła do globalnej inicjatywy Caring for Climate, tym samym wyrażając dla niej poparcie i chęć zaangażowania się w aktywność pro-ekolog
Firma podsumowuje najnowsze inicjatywy oraz efekty działań, których celem jest przyszłość bez odpadów
Globalne ocieplenie to wyzwanie, którego nie można ignorować. Inaczej Ziemia będzie dla kolejnych pokoleń bardzo nieprzyjaznym miejscem do życia. Obchodzony 22 kwietnia Światowy Dzień Ziemi to dobra okazja, aby zmienić swoje z
Co roku na świecie powstaje ponad 400 milionów ton plastiku, mniej niż 12% materiału pochodzi z odzysku. Ruszyła międzynarodowa kampania Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz wytworzony w 100% z odzyska
– Brak reakcji na zmianę klimatu to łamanie praw człowieka, bo prawem każdego z nas jest życie w zdrowiu – podkreśla Mirosław Proppé, prezes Fundacji WWF Polska. Zaleca walkę ze stereotypem, że troska o klimat wiąże
Debata Biznes na rzecz zmiany zainaugurowała drugą edycję Climate Leadership, inicjatywy budującej społeczność liderów realnej zmiany w biznesie na rzecz neutralności klimatycznej i zrównoważonego rozwoju.