Data publikacji: 2019-04-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Młodzi na rzecz planetyKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaJak uczniowie i studenci angażują się w walkę o klimat?Jak uczniowie i studenci angażują się w
Data publikacji: 2013-11-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Od konsumenta do prosumenta, czyli jak zostać producentem energiiKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaMultimedialny, z dużą dozą grywalizacji i pozytywnym przes
Data publikacji: 2019-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trash Challenge – wrocławska firma podnosi rękawiczkęKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaW dobie kryzysu klimatycznego powstała inicjatywa społeczna, która
Data publikacji: 2017-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Schneider Electric na COP23: dalej walczymy z globalnym ociepleniemKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaPodczas szczytu klimatycznego COP23 w Berlinie, Schneider El
Data publikacji: 2020-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy chcą produktów z recyklinguKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaRośnie ekologiczna świadomość polskich konsumentów. Z badania wykonanego na zlecenie S
Data publikacji: 2021-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na popularności zyskuje ruch mieszkańców wspierający rozwój WarszawyKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaAdam Białas propaguje CSR, czyli Społeczną Odpowied
Data publikacji: 2017-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walka ze smogiem? Wszystko zaczyna się w naszym domuKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaNiedawno obchodziliśmy Światowy Dzień Czystego Powietrza – to okazja
Data publikacji: 2019-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Henkel Polska wspiera filozofię slow fashionKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaPerwoll w kampanii #RethinkFashion uczy odpowiedzialnej konsumpcjiPerwoll w kamp
Data publikacji: 2019-10-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ONZ docenia MAX Burgers i działania pozytywne dla klimatuKategoria: BIZNES, Ochrona środowiska26 września ONZ ogłosiła, że szwedzka rodzinna firma MAX Burgers
Data publikacji: 2020-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mieszkańcy warmińsko-mazurskiego najbardziej zainteresowani oszczędzaniem wodyKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaW marcu o blisko 400% wzrosła liczba zapytań