Data publikacji: 2016-10-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Allianz drugą na świecie marką ubezpieczeniową
Kategoria: BIZNES, Ubezpieczenia
Allianz jest drugą, najcenniejszą marką ubezpieczeniową świata wg rankingu Best Global Brands 2016.
Allianz jest drugą, najcenniejszą marką ubezpieczeniową świata wg rankingu Best Global Brands 2016. Wartość marki wzrosła o 12 proc. w porównaniu do rankingu z 2015 roku i wynosi 9,5 mld dolarów. To plasuje ją na 51. miejscu w rankingu 100 najcenniejszych marek świata.
Jak przyznaje Christian Deuringer, Head of Global Allianz Brand Communication: „Rosnąca rozpoznawalność zależy od tego czy i w jaki sposób marki potrafią odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Allianz jest firmą, która wyprzedza oczekiwania swoich klientów, oferując im produkty i usługi odpowiadające na różne potrzeby.
W ostatnim roku zredefiniowaliśmy nasze podejście do procesu digitalizacji, wdrażając politykę Digital by Default, dzięki której dziś możemy oferować nowoczesne rozwiązania ubezpieczeniowe, które są nie tylko bardziej przyjazne naszym klientom, ale także pozwalają dotrzeć do nowych grup nabywców.”
Best Global Brands to prestiżowy ranking 100 najcenniejszych marek świata, przygotowywany przez międzynarodową firmę brandingową Interbrand. Allianz już od dziewięciu lat plasuje się w grupie
100 najlepszych marek, a jej wartość z roku na rok stale rośnie. W ostatnich dziewięciu latach, wartość Allianz wzrosła trzykrotnie.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Ubezpieczenia