Data publikacji: 2019-09-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tesco Polska w swojej akcji uczy niemarnowania żywości!Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaJuż po raz 4. ruszył skierowany do dzieci ogólnopolski program „O
Data publikacji: 2020-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Accor do 2022 r. wycofa plastik ze swoich hoteliKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaJako odpowiedzialny dostawca usług turystycznych na całym świecie, Acc
Data publikacji: 2018-03-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Pernod Ricard z biodegradowalnymi rurkamiKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaW myśl zasady, że drobne, codzienne działania mogą przyczynić się do wielk
Data publikacji: 2020-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy chcą produktów z recyklinguKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaRośnie ekologiczna świadomość polskich konsumentów. Z badania wykonanego na zlecenie S
Data publikacji: 2017-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Uchwały antysmogowe a kominkiKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaTrwające od wielu miesięcy dyskusje dotyczące smogu nie zwalniają tempa. Związane jest to z
Data publikacji: 2018-07-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Teflon EcoElite™ jako Bioprodukt RokuKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaTeflon EcoElite™ jednym ze zwycięzców w konkursie Bioprodukt Roku podczas
Data publikacji: 2020-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzikie wysypiska zastępują legalne składowiska. To zagrożenie dla środowiskaKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaProces unieszkodliwiania odpadów – w dobie
Data publikacji: 2020-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Polskie plaże bez plastiku” – z helskich plaż sprzątnięto niemal tonę śmieciKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaFinał wspólnego przedsięwzięcia
Data publikacji: 2018-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Młodzi proponują rozwiązania dla klimatu na COP24Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaKilkanaście rekomendacji znalazło się w manifeście przygotowanym przez
Data publikacji: 2013-11-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Od konsumenta do prosumenta, czyli jak zostać producentem energiiKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaMultimedialny, z dużą dozą grywalizacji i pozytywnym przes