BIZNES Ubezpieczenia

PPK przez telefon w Compensie Życie

PPK przez telefon w Compensie Życie
Compensa Życie wprowadza możliwość zawarcia umowy o zarządzanie PPK przez telefon. To jeden z elementów reagowania spółek Compensy na zagrożenie

Data publikacji: 2020-03-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PPK przez telefon w Compensie Życie
Kategoria: BIZNES, Ubezpieczenia

Compensa Życie wprowadza możliwość zawarcia umowy o zarządzanie PPK przez telefon. To jeden z elementów reagowania spółek Compensy na zagrożenie koronawirusem.

PPK przez telefon w Compensie Życie BIZNES, Ubezpieczenia - Compensa Życie wprowadza możliwość zawarcia umowy o zarządzanie PPK przez telefon. To jeden z elementów reagowania spółek Compensy na zagrożenie koronawirusem.

Compensa Życie wprowadza możliwość zawarcia umowy o zarządzanie PPK przez telefon. To jeden z elementów reagowania spółek Compensy na zagrożenie koronawirusem.

 

Sieć sprzedaży Compensy Życie zyskuje możliwość telefonicznego zawarcia umowy o zarządzanie PPK. Również spotkania i szkolenia dla klientów odbywają się online.

 

– To odpowiedź na zagrożenie epidemią koronawirusa w Polsce. Dzięki tym działaniom niemal całkowicie przestawiliśmy się na zdalną, elektroniczną obsługę procesu sprzedaży i obsługi PPK. Warto przypomnieć, że od wejścia w życie rządowego programu udostępniamy pracodawcom narzędzia IT, które ułatwiają i minimalizują formalności, jak również, co jest dziś najważniejsze, eliminują bezpośredni kontakt z innymi osobami – mówi Konrad Kluska, Członek Zarządu Compensy Życie odpowiedzialny za obszar PPK.

 

Firmowa oferta PPK, oprócz dostępu do rozbudowanych narzędzi obsługowych, jako jedyna na rynku składa się z połączenia części inwestycyjnej z ochronną. Pracownicy korzystający z programu w Compensie Życie otrzymują bez dodatkowej opłaty ochronę ubezpieczeniową na wypadek śmierci oraz ciężkiego inwalidztwa w wyniku wypadku z sumą ubezpieczenia do 100 000 zł.

 

Compensa: szereg działań i narzędzi

Modyfikacja procesu sprzedaży PPK to jedno z wielu działań wdrażanych i promowanych przez spółki Compensy w obliczu zagrożenia koronawirusem. Aby zapewnić klientom i pracownikom bezpieczeństwo, firma podjęła decyzję o rozpoczęciu działania w trybie pracy zdalnej. Ponadto ubezpieczyciel zachęca klientów do korzystania z funkcji „Znajdź Agenta”, dostępnej na stronie internetowej ubezpieczyciela – pozwala to na zakup polisy bez wychodzenia z domu. W obszarze likwidacji szkód znaczenia nabiera natomiast uruchomiona w 2019 roku aplikacja do samodzielnej likwidacji szkód z prostych ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych.

A to już wiesz?  Pierwsza szkoła w technologii szkieletu już wybudowana

 

Źródło: Compensa TUnŻ S.A. Vienna Insurance Group

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
PPK przez telefon w Compensie Życie BIZNES, Ubezpieczenia - Compensa Życie wprowadza możliwość zawarcia umowy o zarządzanie PPK przez telefon. To jeden z elementów reagowania spółek Compensy na zagrożenie koronawirusem.
Hashtagi: #BIZNES #Ubezpieczenia

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy