Data publikacji: 2017-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gzella sadzi drzewa w ramach akcji „Chrońmy Bory”Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaW minioną sobotę, w samym sercu Borów Tucholskich, dzięki współprac
Data publikacji: 2021-01-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skanska, Go4Energy i Transition Technologies wspólnie ograniczają ślad węglowyKategoria: BIZNES, Ochrona środowiska• Zmniejszenie zużycia energii i negatywne
Data publikacji: 2021-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na popularności zyskuje ruch mieszkańców wspierający rozwój WarszawyKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaAdam Białas propaguje CSR, czyli Społeczną Odpowied
Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rusza kampania informacyjno-promocyjna w ramach projektu Klimada 2.0Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaKlimada 2.0 to projekt realizowany przez Instytut Ochrony �
Data publikacji: 2014-10-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wygrywają Ekolaury za likwidację hałd na ŚląskuKategoria: BIZNES, Ochrona środowiska29 października w Kinoteatrze „Rialto” w Katowicach odbyło się wręc
Data publikacji: 2020-09-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dziura ozonowa jest coraz mniejsza. To efekt wysiłków całego świataKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaZ inicjatywy Organizacji Narodów Zjednoczonych 16 wrze�
Data publikacji: 2016-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: I Sympozjum Budownictwa Energooszczędnego i PasywnegoKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaJak przekonać Polaków do zalet budownictwa drewnianego zastanawiali si�
Data publikacji: 2019-06-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raport Zrównoważonego Rozwoju Tetra Pak 2019Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaZ okazji przypadającego dziś Światowego Dnia Środowiska Tetra Pak opublikowa�
Data publikacji: 2018-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Młodzi proponują rozwiązania dla klimatu na COP24Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaKilkanaście rekomendacji znalazło się w manifeście przygotowanym przez
Data publikacji: 2020-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy chcą mieć zdrowy dom – większość z nich nie wie, co to oznaczaKategoria: BIZNES, Ochrona środowiska„Mój dom musi być przede wszystkim zdrowy” �