BIZNES

Jakość obsługi w Warcie potwierdzona w sprawozdaniu Rzecznika Finansowego

Sprawozdanie Rzecznik Finansowego za 2019 kolejny rok z rzędu potwierdziło najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Firma ponownie znalazła się na czele zestawienia firm zarówno w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych jak i

Data publikacji: 2020-04-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakość obsługi w Warcie potwierdzona w sprawozdaniu Rzecznika Finansowego
Kategoria: BIZNES,

Sprawozdanie Rzecznik Finansowego za 2019 kolejny rok z rzędu potwierdziło najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Firma ponownie znalazła się na czele zestawienia firm zarówno w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych jak i majątkowych.

Jakość obsługi w Warcie potwierdzona w sprawozdaniu Rzecznika Finansowego BIZNES, - Sprawozdanie Rzecznik Finansowego za 2019 kolejny rok z rzędu potwierdziło najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Firma ponownie znalazła się na czele zestawienia firm zarówno w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych jak i majątkowych.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Jakość obsługi w Warcie potwierdzona w sprawozdaniu Rzecznika Finansowego BIZNES, - Sprawozdanie Rzecznik Finansowego za 2019 kolejny rok z rzędu potwierdziło najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Firma ponownie znalazła się na czele zestawienia firm zarówno w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych jak i majątkowych.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Jak mądrze wydać pieniądze z 500+

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy