Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Program „Czyste powietrze” pod znakiem zapytaniaKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaUruchomiony pod koniec ubiegłego roku program Czyste Powietrze jeszcze na
Data publikacji: 2019-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Program „Czysta Ziemia” – dwie edycje edukacyjnego programu P&GKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaProcter & Gamble, lider branży FMCG na świecie
Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rusza kampania informacyjno-promocyjna w ramach projektu Klimada 2.0Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaKlimada 2.0 to projekt realizowany przez Instytut Ochrony �
Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Godzina dla ZiemiKategoria: BIZNES, Ochrona środowiska30 marca o godzinie 20.30 miliony ludzi na całym świecie, jak co roku, zgaszą światło na symboliczne 60 m
Data publikacji: 2017-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fundacja Ocalmy Dzikość pierwszą polską fundacją chroniącą lwy afrykańskieKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaFundacja Ocalmy Dzikość jako pierwsza polsk
Data publikacji: 2013-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spółka UCE wspiera inicjatywę klimatycznąKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaFirma doradcza UnitedCast Entertainment Sp. z o.o. Oddział w Polsce (Spółka UCE
Data publikacji: 2015-10-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy zrównoważonego rozwoju można się nauczyć?Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaW minioną sobotę, w dniu 70-tych urodzin Organizacji Narodów Zjednoczonych
Data publikacji: 2019-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PepsiCo z nowym priorytetem: budowa zrównoważonego systemu produkcji żywnościKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaPepsiCo Inc. (NASDAQ:PEP) opublikowało Raport
Data publikacji: 2015-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe kierunki rozwoju energii słonecznej w EuropieKategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaFinlandia pozwala wynająć energię słoneczną za małe pieniądze, Wielka
Data publikacji: 2017-08-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świadomy i rozważny design. Czy zainwestujemy na przyszłość?Kategoria: BIZNES, Ochrona środowiskaProdukty codziennego użytku, które mają poprawić jakość